Förlåt...

...för att jag inte har bloggat på hela dagen, men jag har varit i Barkaby och kollat julklappar och vinterjacka. Jag hittade inte så jättemånga julklappar, men jag köpte en jacka från Mexx iallafall :). Får väl lägga in lite bilder sen. Jag tycker att det är jättesvårt att hittasnygga vinterjackor, eller nej, det är lätt att hitta snygga jackor, men dom kostar så mycket. Jag hittade några som jag gillade på Roxy, men dom kostade liksom 3700:- och nu när nästan halva vintern har gått är det ju ganska onödigt, eller är det bara jag som tycker det?

Min och mammas lunch på Wayne's Coffee :) (plus en Caffe Latte med hasselnötssmak som tyvärr inte fick vara med på bilden)






Nu ska jag va inne lite på Facebook och sen måste jag fixa lite saker med den nya designen.

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud, vad gott det ser ut, ( maten alltså xD )



Brukar ha samma problem som dig med jackor. Jag hittar snygga, men så kostar dem skiiit mycket ;S Men oftast så hittar jag ten lite billigare eller så får mamma lägga ut lite pengar så att hennes stackars barn inte ska frysa ihjäl xD :)

2009-11-15 @ 19:34:21
URL: http://segerhoolm.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha grejen är att jag redan fått en jacka, fast jag "behövde" en till som var lite varmare... :)

2009-11-16 @ 08:22:10
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0