Hard day...not

Idag skulle vi sluta klockan 2 (vilket är gansak tidigt, tycker jag) men det var håltimme sista timmen så vi slutde klockan 1...ganska skönt. På SO:n idag pratade vi om det antika Grekland (ZzzzZzzz) och i slutet av lektionen fick vi lappar med en ålder, ett "jobb" (typ bonde, slav, handelsman) och en lapp där det stog typ: "Släkt från Egypten, alltid varit förmögen" och sånt. Min antika person blev en 21 årig kvinnlig bonde med rik släkt från Egypten. Jag och Ida samlade ihop några andra som också fått rika bönder och skapade en liten familj :P. Jag blev faster till Ida, syster med Arin och dotter till Jakob...feels weird. Nästa lektion ska vi börja skriva en berättelse om vårt liv. Back to reality: Jag har precis gjort klart Idrottsläxan, och när jag skulle hitta en bild på en muskel på google (jag sökte inte på något annat än ordet "muskel") kom det fram typ 30 länkar till porrhemsidor otrevliga saker :S. Men jag hittade en bild på en muskel iallafall...Just det! Jag har kommit på ett nytt tema till musikuppgiften jag skrev om förut: Paramore!
Låtarna jag ska ha med är nog

-Misery Buisness

-Crushcrushcrush

-Ignorance

-That's what U get

Det var allt, glöm inte att titta på Ugly Betty ikväll klockan 8! :D


Mitt tips när ni har tråkigt: Ta ego-bilder! ;)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0