Jobbigaste dagen -.-

Idag slutade jag klockan 4, och när jag skulle gå hem var det jättemörkt så då förökte jag ringa mamma så att hon skulle skjutsa hem mej, men tydligen har allas (eller iallafall i min klass) mobilnät krashat...Så jag fick gå hem i mörkret ändå -.- . Sen när jag kom hem var det läxor som behövde göras...Inte bästa dagen direkt. Något som däremot var lite bättre var att jag tror att jag lyckades ganska bra på fysik-provet idag! Har verkligen varit orolig för det, men så svårt var det faktiskt inte! Okej, visst, jag var en av dom sista kvar i klassrummet, som vanligt men huvudsaken är väl att det gick bra?

Nu ska jag lägga in lite bilder från dagen, och sen blir det kanske Bonde söker fru (man måste ju bara se om Roger "hittar kärleken"! Han är nog den töntigaste person jag har sett på riktigt, riktigt länge)



Dagens makeup (hade inget intressant på mej idag heller :P)




Ann i min klass har en likadan mobil som jag, och jag måste erkänna, jag blev riktigt avundsjuk på hennes specialdesignade skal...




Mina älsklingar som betyder ALLT för mej <333 Vet verkligen inte vad jag skulle gör utan er! (där blev det en liten bild på dagens röd-svarta outfit iallafall)






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0