Snyggingarna no 1 :D

Becka har just gått hem och snart ska jag äta, men jag skriver ett snabbt inlägg innan :). Hemma hos Becka tittade vi på massor av bilder och videos på oss som vi tog för ganska länge sen. Asså guuuud vilka bilder! Vi höll på att dö av skratt...Vi upptäckte att jag såg ut som om jag skulle börja grina vilken sekund som helst på typ ALLA videorna! Vi gjorde liiiite konstiga ljud också som jag inte tänker skriva upp här...ehm...Men kul var det iallfall :). Jag lovar, om vi hade räknat ihop alla bilder och videos vi någonsin gjort tillsammans skulle det bli flera tusen :P. Men här är iallfall en bild som vi tog idag: (lite mobilnördar -.-)






Bara en av dom underbara bilderna av mej man kan hitta på Beckas dator -.- Visst ser jag ut som en seriefigur?
(snacka om att den här bilden BER om taskiga kommentarer)



Åh, just det, glöm inte att det är Ugly Betty idag klockan 20.00 på kanal 5! :D Have a great evening sötnosar!


Kommentarer
Postat av: rebecka

rawr ;)<33

2009-11-03 @ 19:42:17
URL: http://staaatus.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha <33 :P

2009-11-04 @ 15:47:39
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0