Stackars mej...

Okej, så jättesynd om mej kanske det inte är, men ändå: Min lösnagel lossnade idag! (oj, där lät jag ju som värsta blonda bimbon)  Men jag hade ju jobbat så hårt med att få fast dom :'( Som tur var fick jag fast den igen när jag kom hem. Becka och Tecia följde med mej och vi kollade på Year One med Jack Black. Faktiskt så var den inte så bra som jag hade förväntat mej...Blev liiite besviken. Becka och Tecia fick tyvärr gå hem ganska tidigt för att jag måste äta innan fotbollen. Egentligen känns det ju inte sådär att ge sej ut i mörkret för att jaga en boll, men jag har varit så himla lat nu så det ska bli lite skönt också :). Vad har mer hänt idag? Vi fick en läxa i musiken där va ska göra en presentation som har med musik att göra. Min presentation ska bli om min musiksmak, och dom låtar jag ska spela upp kommer nog att bli

-Misery buissnes (Paramore)

-Let it be (Beatles)

-Halleluja (Vet inte vilken artist än, det finns så många tolkningar...Jeff Buckley kanske?)

-Life on mars (David Bowie)

Hoppas verkligen att det går bra...


Ja, som ni kan se vr jag ganska ledsen när ja upptäckte min avbrutna nagel...*bimbo*




Älsklingen Ida <33






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0