-.-'

Idag slutade vi klockan 4! Det är veckans längsta (och tråkigaste) dag. Om man inte räknar med torsdagar, fast imårrn slutar vi redan klockan 11.30 (!!!) så då ska sötnosen Chatnapa följa med mej hem.

Nu har vi börjat med fysik i skolan, och efter två lektioner vet jag redan hur det kommer gå på provet: SÄMST! Jag menar, hur ska jag kunna lära mej vad alla ämnen har för delar?! Helt värdelöst...Men visst, jag kan erkänna att vi kan ha kul på NO:n, eller iallfall om man sitter med Becka och Chatnapa :)

Här är vi på NO:n (Daniel filmar första delen...) när vi leker lite med brandfarlig gas -.-' så mooogna alltså!!!

Jag antar att man ser vilken snygging som är jag (o.o)










Kommentarer
Postat av: Chattiis <3

ouuff fy va coola XD <3

2009-10-15 @ 17:08:57
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma

I know! <33

2009-10-15 @ 17:56:39
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0