Franska+Bild+Musik


Idag slutde vi klockan 1...snacka om mjukstart på veckan ;). Chatnapa följde med mej hem, men tyvärr blev det inte lika många ego-bilder som förra gången :P. Vi fixade lite med hennes design och så (finns bild i förra inlägget) men sen behövde hon gå hem.

På bilden gjorde vi nån övning där man skulle rita av sin spegelbild på spegeln och sen trycka den på ett papper:S. Okej, jag fattar att det låter lite skumt, men jag kan inte förklara bättre. Här är min snygga bil iallafall :P (alla blev lite konstiga så det är inte bara jag...)





Mickan sa att den var lik mej :( TACK, Mickan! Sååå ful är jag faktiskt inte :P



Chatnapa och jag snodde Niklas storebros jacka (som Niklas hade lånat...). Liiiiiiite stor kankse?

  

Kommentarer
Postat av: chattiiis

MEN HUR FUL FÅR MAN VARA!!??!! nääej emma ta bort den :( <33

2009-10-19 @ 17:10:29
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma

NEVER! Haha..love u! <333

2009-10-20 @ 16:50:39
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0