Hemma hos Åsa <33

Nu sitter jag och bloggar från Åsas laptop...Man kan ju hoppas att jag får en i julklapp så att jag slipper sno mina kompisars.

Idag tittade vi på en teater, Chilla eller tjalla (gruppen som framförde den heter Ung utan Pung... :S), och den handlade typ om att man måste säga till polisen när något händer som är olagligt. Ja, det var roligare när man kollade på teatern...Den var faktiskt ganska kul, speciellt en kille var jätterolig (och sen gjorde det ju inget att han var ganska söt också :P). Nu ska jag visa Åsa hur man laddar upp bilder på hennes blogg...


Snygga Åsa                      och             Jag


Haha...ännu en snygg bild.... :)


Kommentarer
Postat av: farmor

kul att se din sida emma.,,, jag ska kolla in den lite bättre när jag får tid..



kram från farmor

2009-10-10 @ 14:51:50

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0