Mysdag med Becka <33

Idag var jag ju i Kista med Becka, som jag skrev i förra inlägget. Vi gick mest runt och kollade, men lite saker köpte vi. Jag köpte ett armband, Becka köpte en väska (skitsnygg, by the way). Sen köpte vi varsin likadan kofta (jag köpte en beige och Becka en grå). Bilder kommer imorgon, tillsammans med ego-bilder på mitt "nya" hår.

Vad gjorde vi mer i Kista då, förutom att knalla runt i flera timmar? Jo, det första som hände var att Becka välte en hylla med väskor på Accent. En jag och kines som stod bredvid började gapskratta, dessutom gick det inte att sätta tillbaka hyllan så en i affären behövde hjälpa oss. Jupp, en typisk Becka grej...
Sen tog vi en fika på Wayne's Coffee. Vi delade på en jordgubb/pistasch-muffin och en mellan latte med smak av vit choklad :).


Sötnosen <33


Erkänn att det ser GOTT ut...

Man märkte verkligen att höga klackar är det nya modet:





Skorna kommer från DinSko

Mer bilder kommer imorgon!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0