Två timmars lunch! :D

Idag hade vi två timmars lunch! Vår idrott var inställd, så det var därför...bra för mej som glömt göra SO läxan ;). Såklart blev det MASSOR av bilder på mje och mina kompisar, så jag lägger in några i slutet av inlägget.
Ny upptäckt: Man kan blogga från skolan! Det finns en dator i typ hela skolan som man får surfa fritt på, så det kanske kommer något inlägg därifrån? Nej, nu ska jag jobba lite med designen, det nya headret måste ju tillsättas :D



Självklart är jag skitsnygg som vanligt -.-'




Vi hade en "rättegång" på SO:n och jag var advokat, så jag lånade Idas glasögon :D


 

Såhär tycker Becka om fysik... :P



Turn your heads!



Suddig ego-bild på toaletten...



En av mina favvobilder (tagen av Chatnapa)

Älskar er!


Kommentarer
Postat av: chattiiis <3

hallå emma dendär svarta greejjen är inte alls mitt hår, YES!!! XD <3333

2009-10-16 @ 18:37:02
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: idis<3

kan inte se alla bilder :( älskar dig!!!!!<3<3<3

2009-10-16 @ 21:20:36
Postat av: emma

ojdå..kanske om du försöker imårrn? annars fixar jag de :) <33

2009-10-16 @ 21:39:26
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0