Dålig start...

...på min fredagskväll med kusinerna. Jag mår jätteilla och orkar bara inte vara med dom mer. Illamåendet kan ju kanske bero på att jag drack massor av Cola och chips...Imårrn ska vi iallafall till Vällingby (tror jag...) och då måste jag köpa nya pennor, japp, välkommen till ännu en dag (/kväll :S) i mitt intressanta liv...Det kan ni ju skriva upp i era dagböcker: "Oldbabydoll upptäckte idag att hon behövde nya pennor och ett sudd" Man kan ju undra varför jag ens har några läsare :S.

Idag hade vi iallafall skolfoto, och jag (miss beatuiful her self) blev såklart underbarast. Nej, på den första bilden kollade jag åt sidan och på den tredje blundade jag. Man är ju  så fruktansvärt fotogenisk...Hoppas att dom andra bilderna blev okej iallafall.

Nu ska jag FaceBooka (säjer man verkligen så? Är lite skeptisk...) och sen ska jag väl proppa i mej ännu mer chips :P.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0