Nytt header!

ÄNTLIGEN blev jag klar med mitt nya (riktigt skumma) header! Bilden i mitten är då moi, i egen hög person som är sminkad som en babydoll (vilket tyvärr inte syns så tydligt) och runt har jag satt lite roliga bilder :D. Mitt gamla header tyckte jag var så tråkigt så jag gjorde ett eget! Bilderna runt om är från freeglitters.com, där dom har dom snyggaste bakgrunderna ever! Jag använder alltid deras bakgrundsbilder på mina bloggar och andra hemsidor :). Jag försöker förbättra min bloggdesign bit för bit, så om ni blir förvirrade och undrar varför bloggen t ex inte ens finns att söka på, är det för att den är under uppbyggnad...

Nu till viktigare saker: Idag redovisade min grupp vårt SO-projekt, för vi hann faktiskt klart! FATTA vad jag kände mej bäst när vi hade redovisat! Affischen blev väldigt  ful, men we made it! Dessutom är jag lite extra stolt för att jag klarade att gömma ett tuggummi under tungan i en halvtimme utan att läspa...

Så nu har jag bara en underbar tredagars-helg att se framemot, japp, tredagar! På måndag är vi heeeelt lediga. Än en gång: JAG ÄLSKAR MITT LIV!
Men jag har också lite problem...jag har redan en sen ankomst (franskan, 5 minuter) och en "skolkning"! Till mitt försvar vill jag bara säga att jag är oskyldig, jag vet inte varför det står att jag skolkat en timme, för det har jag faktiskt inte :(. Måste ta upp det med min mentor...men nu ska jag bara njuta i tre dagar :P



Just det! Ikväll ska jag nog fixa naglarna, så om några dagar kommer jag att lägga in lite najsiga bilder! Ha en superbra helg, det ska jag :D

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är för go,det är jättekul att läsa din blogg.Kram Mormor

2009-09-19 @ 13:46:45
Postat av: Alice

Hihi aa :) Superfin design< 3

2009-09-22 @ 17:57:51
URL: http://alicebegins.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0