Vaaaaarför?

Varför måste men kunna NO? Vad har jag för nytta av det om jag ändå vill tatuera? NÅGON som kan svara på den enkla frågan?! Dessutom själ allt NO-pluggande tid från min sista lediga dag :(. Nu måste jag snart börja om jag ska hinna klart tills ikväll, men här är min jobbiga dagordning iallafall:

-Plugga till NO-prov
-Dammsuga under sängen
-Lägga in bilder på blogg
-Undersöka varför min fot knakar så fort jag rör på den (o.O)

Okeeeej, det var kanske inte så jättemånga saker, men ändå! Jag hade ju tänkt ligga och mysa helsa dagen... :(




Kommentarer
Postat av: Amie XD

snygg header! ja du de finns säkert en bra anledning till att man ska kunna saker om no. de knakar i min fot när jag går i trappor så de kanske e nått me fotboll...vem vet

2009-09-21 @ 15:06:03
Postat av: Emma

mm...mejbi...

2009-09-21 @ 15:21:42
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0