First day at school

Inte så hemsk som man skulle kunna tro, jag fick ju träffa mina älskligar ♥
Först hade vi teknik, jag gillar inte vår tekniklärare. Asså inte för att jag har något emot folk som bryter på ett annat språk, men jag hör inte vad hon säger! "No schka vi djöra klarrt vår sprattlgoppe" (=Nu ska vi göra klart vår sprattelgubbe) och sen är hon senil, jag lovar! 5 minuter efter att jag redovisat frågade hon mej när jag skulle redovisa. Herregud...
Sen hände det inte så mycke, det blev brandövning på lunchen, sen på svenskan skulle vi börja skriva ett tal. Mitt handlar om pantning och att det är bra för miljön och blablabla. Sånt som alla redan vet...
Här är lite bilder:
Haha fail, en lärare gick i vägen...
Dagens outfit: Nya tröjan från NewYorker :)
Jag får se om jag lägger in grejer om Vimmerby sen, tror inte att någon vill läsa om det iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0