Guy on the inside, girl on the outside ;)

Jag börjar faktiskt tro det, känns som att jag kommit i målbrottet? Kan inte säga en mening utan att det låter som att jag har svalt en säckpipa ;)
.
Iallafall, idag slutade jag 1, hur skönt som helst. Första lektionen hade vi teknik, vi håller på att bygga broar. Jag var precis klar med min, sen sa teknikläraren att jag hade gjort den för låg. Mm, va bra att hon sa det innan liksom! Så jag fick ta isär skiten igen och börja om -.-
.
På matten var jag jätteduktig, algebra och ekvationer är ju hur lätt som helst! Däremot har jag skitsvårt för gånger (multiplikation på geekspråket) och delat (division på geekspråket)...bara så ni vet, hehe ;)
.
Nu ska jag fixa fattigriddare och se klart på världens sämsta film...
En mix av gamla bilder :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0