I'm back :D

Nu har jag precis kommit hem från Kalmar och mormor och morfar (och kusinerna). Det var jättemysigt eftersom att vi inte träffas så ofta :) Faktiskt glömde jag bort att blogga, så nu när jag kom hem och packade upp datan kom jag på att jag kaaaanske borde göra något som jag inte gjort på 4 dagar. Juste, har inte jag en blogg? Så därför bloggar jag nu innan TopModel börjar. Fast det känns inte lika kul när jag ser hur statistiken sjunker när jag inte bloggar på några dagar...och om 3 dagar ska jag åka iväg igen (på träningsläger i Vimmerby) så då blir det ingen bloggning heller...
Här är iallafall lite bilder på mej och "dendär" ♥
solen i ögonen?
Mina söta kusiner (och Maja) badar i mormor och morfars pool. Tyvärr fick inte jag göra det (vilket framförallt lilla Vanna funderade väääldigt mycke på) så jag gick runt och fotade istället...
Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar, skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: vanna

hej Emma!!!jag vill att du ska ta mera kort när vi är i poolen hos mormor och morfar och jag ska vara naken i poolen...emma vet du att jag fylde fem år den 22 april en torsdag.....



sys någon gång!!!!tja!!!!

2010-04-22 @ 19:50:15

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0