Najs ;)

Idag har jag tre timmar inget-att-göra. Först lunch en timma, sen so-håltimma, sen engelska-håltimma. Går jag ens i skolan längre? Men det passar bra nu, sista dagen innan påsklovet WIIIIIE! Ikväll åker hela familjen till Kalmar och mormor och morfar så stannar vi där tills på måndag. Sen är jag hemma tre dagar, sen åker Spånga IS 96or till Vimmerby och har träningsläger. Det här kommer lätt att bli det bästa påsklovet!

Men nu ska jag packa lite och sen göra nudlar, så ska jag föröska hinna med att blogga lite sen.
Hoppas att alla får ett bra påsklov!




Kommentarer
Postat av: vanna

GULLIG KYKLING!!!!!!!!!!!!SAKNAR DIG ÄLSKAR DIG!!!

2010-05-14 @ 12:31:50

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0