Trött och träning...

Imorse la jag min tandborste i diskmaskinen och hängde upp handuken på soffan. Förvirrad? Ja. Skittrött? Ja.
Men ändå gick jag på träningen, då fick man avreagera sej lite. Har haft damp på en viss person hela veckan. Asså herregud hur jobbig får man vara??? Gaaahh -.- Men nu ska inte bloggen handla om honom, he's so not worth it...
.
Idag fick vi tillbaka våra NOprov, det där jag nojjade över typ hur länge som helst. VG-! Fatta vad glad jag blev! *stolt*
Dagens outfit:
Chatnapa när hon ritar på mina trasiga leggings ;)
Efter skolan var det bara direkt hem, äta en macka och ta cykeln ut i regnet till spånga ip. Som tur var hade vi inomhusträning, så det var inte så kallt. Jag tränade på understöd, fattade verkligen ingenting först, men sen var det inte så svårt. Det var bara att följa med backarna och finnas som stöd bakom ifall att anfallaren skulle komma mot mål. Som att ni bryr er? ;) Men iallafall, jag hittade jättesnygga sportbagar som jag önskar mej i födelsedagspresent (bara 2 veckor kvar!)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0