Godmorgon alla fina läsare!

Ännu en skitsöt kommentar som betyder jättemycket! Och alla kommentarer har jag fått från personer jag inte ens träffat irl (jag känner mig fett tuff som äntligen fattat vad det betyder, så det är bara därför jag använder det, även om det låter skittöntigt, hehe)
.
Okej idag är det ju sista dagen på sommarlovet...Herregud, nu få jag ännu en ångestattack! Ett år kvar till nästa underbara sommarlov, nu är det bara skola, betyg, läxor som gäller! Ångeeeeeest...
.
Iallafall, idag ska jag träffa Chatnapa. Om hon fortfarande vill träffa mig vill säga, enligt ett facebook-test kommer jag att attackera henne med en sked. Det låter trots allt som något jag skulle kunna göra...
Nu ska jag fixa frukost, skriver mer senare!
.
Haha, en av Chatnapas favoritbilder. Visst blir man helt blown away av min hotness? Eller inte...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en fin dag! =)

2010-08-16 @ 13:42:58
URL: http://ceciliav.com

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0