Länktips!

Ofta får jag frågor om olika program jag använder, hur jag får fler blogg-läsare och så vidare. Så nu tänkte jag göra en liten länk-lista med mina favoritsidor :)
So here we go! (Klicka på bilderna för att komma till sidorna)
Bloggtrafik
Bloggtrafik har 4-dubblat min statistik på bara några månader, så ett av mina starkaste tips är att bli medlem här. Och nej, jag säger inte att jag har tusentals besökare, men mycket fler än förut iallafall. Och det är ju alltid kul med nya läsare som förhoppningsvis stannar kvar ;)
BeFunky
Ett väldigt bra gratis-alternativ för oss snålisar ;)
Klicka in er under min katergori "Foton" så kan ni titta på resultatet!
Wix
Det finns också två videor under kategorin "Design" om ni vill veta mer :)
Snygga muspekare
Massor av snygga, gratis muspekare för alla bloggar!
DaFont
Snygga stilar för olika kollage :)
.
Det där var alla för just nu, säg till om det är någon jag glömt!
Nu ska jag se "Farsan" med kusinerna, uppdaterar mer imårrn!


Kommentarer
Postat av: Evelyn

heej kontakta mig snälla såfort du kan älskar dina designer <3

2010-08-23 @ 19:01:37
Postat av: lina

Hejhej :D

Jag använder en muspekare där ifrån, men kan du berätta hur jag ska göra för att få bort deras "logga" i hörnet på min blogg?

Kram :)

2010-09-04 @ 21:31:49
URL: http://linawestrin.blogg.se/
Postat av: Checka bloggen! :D

GRYMMA TIPS, tack för de! <3

2010-10-24 @ 21:30:04
URL: http://looolis.blogg.se/
Postat av: Checka bloggen! :D

en fråga bara.. hur sparar man själva designen så att man får design koden så att jag kan lägga in den i min kodmall?

Jättesnällt om du kan hjälpa mig! :)

Kram.<3

2010-10-24 @ 23:09:52
URL: http://looolis.blogg.se/
Postat av: ellen

hejhej, super fin blogg!

undra bara hur man gör för att kunna använda typsnitten i bloggen, jag har redan laddat ner ett fint typsnitt jag gillar men det är bara två filer som kommit in på datan, read me och en där den bara visar hur det ser ut med olika storlekar på typsnittet.

Frågan är då hur man gör för att kunna skriva med det typsnittet i bloggen?

Svara gärna i ett inlägg!:)

2010-12-18 @ 13:45:05
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0