My new, healthy lifestyle!

Enligt många i min närhet äter småäter jag väldigt mycket, och gärna godis, chips, läsk, glass, ja ni fattar. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska äta nyttigare och inte småäta hela tiden, och dessutom träna varje kväll. Jag satsar på magmuskler inför nästa sommar ;)
.
Så den hör kommande veckan gäller: Ingen glass, läsk, chips, godis eller annat överdrivet onyttigt. Nu när jag har bestämt mig känns det inte lika bra längre, det har gått ungefär två timmar av min nya diet (eller vad man ska kalla det) och jag har ett helt otroligt sug efter baconchips. Not a good start...
Men förhoppningsvis stöttar ni mig så att jag klarar det ;) Förmodligen klarar jag det inte iallafall, men...eller jo, en vecka utan allt onyttigt ska jag klara, sådeså!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0