Nu borde läsarna storma in, eller nåt ;)

Godmorgon till alla er som är vakna!
Idag åker förmodligen Anna och jag till Kanaan efter lunch, så typiskt att det ska vara bra väder nu när skolan börjar. Fast iochförsig är det rätt skönt att kunna spendera sina sista sommarlovsdagar på stranden ;)
.
Nu på morgonen har jag registrerat mig på en massa olika sidor och kataloger för att få fler bloggläsare, inte för att jag tror att det funkar, men man ska alltid vara positiv och optimistisk...typ...
.
Okej nu ska jag göra mig iordning. Så fort jag orkar resa på mig, vill säga. Det kan nog ta ett tag ;)
Vad ska ni läsare göra idag då? (Som ni ser fortsätter jag bara skriva det här onödiga inlägget för att slippa resa mig, hehe)
Nej, nu ska jag fan göra mig iordning, jag kan ju inte sitta här hela dagen som värsta soffpotatisen.
(Haha, humor på hög nivå, och visst blir man heeeelt förbluffad över hur kreativ jag kan vara? Kanske inte...)
Och en äkta soffpotatis in action ;)

Kommentarer
Postat av: MOFA

Var rädd om dig LOVE YOU MOFA

2010-08-14 @ 10:21:46

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0