To buy or not to buy, that's the question...

Nu är ju sommaren i stort sett över, hur plågsamt det än är att erkänna det, och det blir både kallare och regnigare.
Så jag har siktet inställt på massvis av fina hoodies och mysiga tjocktröjor, men nu ser jag att Gina Tricot fått in massor av nya, somriga linnen! Varför?!
Samtidigt som jag är helt kär i alla sommriga nyheter måste jag bli lite ekonomisk eftersom att pengarna ska räcka till både vinterjacka, vinterskor och allt sånt. Och det här är dessutom min första vinter där jag ansvarar själv för mina pengar, så jag måste verkligen tänka på att inte slösa så mycket som jag gjort innan...hehe :P
Sen har vi då saker som jag faktiskt behöver. Eller ja, "behöver" är kanske inte rätt ord, men vill ha iallafall ;)
Det är då en hoodie och en stickad tröja. Sen finns det typ 1000 saker till jag "behöver", men nej, nu ska jag inte slösa hela tiden, utan bli mer ekonomisk. Haha som att jag skulle klara det liksom, jag är världens slösigaste person, mini-shoppaholic liksom ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0