"Bli-frisk"-dag

Fortfarande sjuk, så idag fick jag vara hemma. Så idag blir det en "bli-fisk"-dag för mig, med massor av te, tecken och snabb-nudlar. Så ja, jag överlever.
Men det är ändå inte sådär superkul att vara hemma, jag känner mig fortfarande sjuk och mitt huvud känns svullet :P
Jaja, imorgon kan jag nog gå till skolan igen!
.
Jag tänkte på en sak;
varför yrar man när man har feber?
Jag kommer ihåg en gång för några år sen när jag hade jättemycket feber. Då såg jag påskharen stå och stapla ägg bredvid min säng, sen kom barbapappa och försökte kidnappa mig. Alltså allvarligt, det var det mest udda ögonblicket i mitt liv...Fast ganska kul. Synd att jag inte har feber nu, då kunde jag sysselsätta mig med att yra.
Jaja, nu ska jag fortsätta med min "bli-frisk"-kur, skriver mer sen!
Juste, glad Lucia eller vad man säger ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0