Gott nytt år (igen)!

Nyår är faktiskt inte något jag bryr mig särskilt mycket om, visst, ett nytt år är kul, men framför allt är det ju en möjlighet att köpa nya kläder ;)
Nu när mina kusiner, deras familj, mormor och morfar är här blir det ändå en rätt kul kväll. Men jag tänker inte spendera den här framför datan, så jag tänkte bara önska er ett gott nytt år och presentera mina nyårslöften:
-Bli snällare (jag tycker såklart att jag är supersnäll, men vissa håller inte med...heh)
-Hålla mer ordning (mitt rum...tänker jag inte ens börja prata om)
Är det någon annan som har nyårslöften?
Ja, jag har en foundation-fläck på handen. Gulligt. Eller inte
I alla fall, gott nytt år! Mer bilder och sånt kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Superfin bild på dej bebi :* <333

2011-01-01 @ 19:36:53
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0