Grattis papi!

Pappa tillhör en av de människor som mystiskt nog inte verkar tycka om att fylla år. Fast efter 25 fördelsedagar känns det kanske inte lika kul att bli äldre?
Jag glömmer alltid bort att han fyller år, eftersom att han aldrig pratar om det. Jag menar, jag kan gå runt flera veckor innan som i ett enda glädjerus!
Varje födelsedag kommer i alla fall samma replik: "Du ser inte äldre ut än 25, högst!". Då blir vuxna glada och jag framstår som den perfekta dottern (vilket jag såklart är, enligt mig själv. Resten av mina familjemedlemmar håller nog inte riiiiktigt med). A win-win ;)
.
Efter frukosten och en dusch i bacill-vattnet (jag knep ihop munnen så att läpparna svullnade upp, jag tänker inte få in massa avloppsbaskilusker där!) hjälpte jag min kusins pappa att bygga ihop hans bilbana. Alltså min kusins bilbana...inte hans pappa, vilket jag antar att ni fattade.
Jag blev lite förvånad över hur grym jag var på att läsa instruktioner, ingenjör nästa eller?
Jag visade mig också vara nästan pinsamt bra på att köra runt bilarna på bilbanan, jag vann över alla jag körde mot. Jag vet inte om det var rätt sak att skryta om, men nu gjorde jag det ändå.
.
Nu ska jag vara osocial och sitta med uppknäppta jeans och lyssna på Metro Station på Spotify. Välkommen till mitt intressanta liv :I

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0