Happyface x1000

Hur har er julafton varit då?
Jag har haft en jättebra dag, vi har gjort alla "traditionella" saker man måste göra på julen. Ätit julbord, tjockat i sig godis, sett på Kalle Anka...ja, ni vet.
Sen kom tomten, framför allt för min femåriga kusins skulle, men man kan ju inte fira jul utan jultomte? Duh.
Sen blev det julklapps-öppning!
-
Jag måste erkänna, att när min kusins hög med paket växte, kände jag mig faktiskt lite...avundsjuk.
Det var en helt annan sak när man var liten, då fick man massor av paket att bara slita upp. Man fick alltid leksaker, som lego, vilket man spenderade de kommande dagarna med att bygga ihop.
-
Men samtidigt föredrar jag såklart mina egna julklappar! Jag blev hur glad som helst för alla saker jag fick, trots att det inte var så många paket. Till min förvåning fick jag en kamera. Ja, en kamera!
-
Jag hade önskat mig en, men aldrig trott att jag skulle få en! Tänk vilka foton jag kommer att kunna ta, hur kul som helst. Så just nu är det typ happyface x1000!
-
Förutom kameran (som faktiskt hade räckt som enda julklapp) fick jag pengar, en galet snygg ring, ett berlockarmband som kommer att användas mycket framöver, en lumberjack-skjorta som förmodligen också kommer att överanvändas, böcker, en fotboll, ett smyckes-träd och en prenumeration på ett bildredigeringsprogram! Så ni kommer att få se riktiga kick-ass-bilder framöver ;)
.
Mina julklappar verkade också uppskattas, vilket nästan är lika kul som att öppna paket själv!
Så, fick ni det ni önskade er och har ni haft en bra dag? :)
Mer uppdatering kommer imorgon! Ha en fortsatt bra kväll!
Kameran och smycken för dagen. Det blev en överdosering av armband, där jag fick chans att inviga julklappen från Chatnapa ;)

Kommentarer
Postat av: Chattiiiiiiiis =D

God Jul! :* <33

Haha du fick en kamera tillslut, men det visste man ju redan... ;) :D haha!

Jag fick också en kamera! Iiiiih okej inte en som din, men ändå! :D <33

2010-12-24 @ 23:33:03
URL: http://chattiis.blogg.se/
Postat av: aaamie

Jag fick också en systemkamera! Vilken model fick du? :) Pöss pöss <3

2010-12-24 @ 23:45:38
URL: http://aaamie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0