Lång dag framför kameran

Idag har Anna och jag sysselsatt oss med att fota! Nästan hela dagen höll vi på och fota inne i vår smyg (alltså som ett pyttelitet förråd innanför väggen), med galen make up och överdrivet ljus.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, jag ville egentligen att ljuset skulle bli emr fokuserat på oss, men resultatet blev också bra tycker jag :)
Det blev verkligen massor av bilder, så resten av kvällen kommer jag nog spendera framför datorn med redigeringsprogrammet. Men det är kul, jag älskar ju att redigera!
Här är bilder på dagens make up. Till mitt försvar vill jag bara säga att jag gjorde leopardfläckarna (ja, det skulle föreställa det) på mig själv, vilket inte var helt lätt. Men ja, huvudsaken är att det såg bra ut på fotona ;)
.
Anledningen till mitt "serious-face" är att ni skulle få se hjärtat, om man ser glad ut blir det helt snett. Just so you know. Och jag vet att ni gillar mitt bortslitna nagellack. Hehe.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0