Make-up mess

Den här dagen har jag städat.
Fast först tog jag såklart en lång sovmorgon, är det helg så är det ;)
Jag har fixat allt mitt smink och alla kläder, ni anar inte vilken oordning det var. Men nu är det fint igen!
Så det är vad jag har gjort denna gråa lördag. Men det var nästan värt det, nu är mitt rum fint igen. Även om det tog ett tag.
Resten av dagen (snarare kvällen) ska jag spedera framför TVn och Bring It On hehe, en av mina favoritfilmer från när jag var yngre. Det finns en galet snygg kille där, Michael Copon...ooooh. Bara så ni vet ;)
.
Nu ska jag slå in lite paket, sen fortsätta att titta på filmen, skriver mer sen!
Ändrade vissa saker i inlägget, för er som märkte att det hänt vissa saker med texten!

Kommentarer
Postat av: Chattiiiiiiiiiiis =D

Tinytank, ville bara berätta att din Kategori-text står ut lite :P



sv: hahaha love you too! ;)

2010-12-18 @ 23:06:42
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0