Mysigaste dagen med världens bästa kompisar ♥

När vi slutade klockan 11 idag gick jag, Ida, Mickan och Chatnapa ner till konditoriet i Spånga. Ida åker till Brasilien på måndag och ska simma sumsim (nu säger vi att det stavas så) i helgen, så då hinner jag inte träffa henne heller, plus att jag ska spela Luciacup. Ida är en av de 16 bästa i Sverige på simning (ja, jag skryter å hennes vägnar, men jag är så stolt över henne ♥).
.
Så vi tog en fika efter skolan. Det är så mysigt att träffas utanför skolan, det blev massor av skratt och söta bilder. Typ.
Jag undrar vad jag skulle göra utan dem, skolan skulle vara så överdrivet tråkig. Men med dem i närheten klarar jag mig ♥
Nu vill Ida att jag ska lägga upp alla bilder, så det blev ett rätt kort inlägg.
Den här helgen blir det dålig uppdatering, ska spela cup (på natten!) så jag kommer att ova på dagarna och kanske inte blogga så mycket. Wish us good luck ;)
Jag måste erkänna att vi ser väldigt smarta ut på den här bilden.
På tal om ingenting, ser inte mina ögon väldigt "sparkly" ut? Jo...jo, det gör dem...
Älskar er världens finaste!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Mysigt :)

2010-12-10 @ 18:44:35
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: love&peace

Gott med fika :>



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-15 @ 00:41:34
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0