Nu var halva veckan avklarad!

Bara två dagar kvar, sen helg! Längtar redan.
Idag har vi haft matte, där jag fick hjälpa Elsa att göra massor av cirklar. Men ja, jag är ju "the master of circles". Typ.
På NOn fortsatte vi med estrar. Jag fick äntligen veta vad det var; "en väldoftande vätska". Kan vara bra att veta det när vi ska redovisa kanske.
Sen hade vi svenska där vi tittade på en italiensk film. He-re-gud. Helt plötsligt hoppade det upp nån zombieliknande pojke upp. Mitt hjärta stannade i ca fem sekunder. Saker som hoppar upp är inte my cup of tea, jag föredrar att ha ett fungerande hjärta.
Sen hade vi två timmars lunch (lunch+håltimme). Snacka om onödig och helt bortslösad tid.
Sen hade vi engelska där inget intressant hände förutom att vår lärare fick ett utbrott. Vad ovanligt.
Nu måste jag plugga på som en galning, har prov imorgon och på fredag.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0