Två dagar kvar

Två dagar kvar till julafton, och jag känner verkligen ingen längtan. Annars brukar jag känna mig som en tre-åring, helt extatisk redan flera månader innan.
Det kan bero på att vi inte har någon gran uppe i år, eftersom att vi inte ska vara här på julafton, utan i Östersund.
Men så fort vi kommer dit blir jag säkert sådär barnsligt uppspelt igen ;)
.
Imorgon blir det nog ingen uppdatering, eftersom att jag kommer att spendera nästan hela dagen i bilen, men jag ska tidsinställa ett inlägg så blir det någon form av uppdatering i allafall.
.
Nu ska jag se på "Den förlorade dottern" och läsa lite bloggar, skriver mer imorgon om jag hinner!
Annars blir det mer uppdatering på julafton :)
.
Jag tänkte vara lite snäll och fixa frukost till min lillasyster idag; gröt med en smajli på. Nu i efterhand ser jag att det ser ut som att den är helt blodig och dränkt. Jaja, det är tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0