Där försvann den sovmorronen...

Idag slutade vi klockan 3, och då följde Chatnapa hem till mej och "gjorde läxor" och drack varm o'boy (stämmer det att o'boy innehåller ett fett som lägger sej runt hjärtat och aldrig försvinner? Hope not...)
Det blev väldigt skrattigt och flummigt, vi pratade om klassen och kollade på mina skolfoton från tvåan och trean. Det blev många "Ohmygod!" och "Shit!" från Chatanapa (I don't blame her, man var ju inte alltför snygg :P). När hon gick hem gjorde jag lite matteläxa, vill ju ha minst VG i åttan, och då måste man tydligen börja jobba massor redan nu -.-

På tal om skolan, idag försvann en av mina två sovmornar. Vi ska tydligen ha teknik och för att det ska passa våra lärare måste vi börja tidigare. Ibland får jag känslan av att dom bara gör så för plåga oss. Dom sitter säkert på sina lärarmöten och ba: "Ska vi lägga in lite mer NO på schemat, så får dom små barnen gå kvar till klockan fyra på en fradag, hehehe" Hmm...

Så efter skolan gick jag till Röda kiosken och köpte lite tröstgodis. Chatnapa fick gratis bara för att hon är thai och den kiosken ägs av thailändare. Funderar på en plastikoperation så att jag också får gratis godis...



Dagens outfit:



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0