Fredag!

Jahapp, då var det fredag. Igen. Veckorna går alltid så fort, och den här veckan har jag känt mej skitstressad, så det är skönt att det snart är helg.

Idag hade jag ju jour, inte mysigt alls. Och nej, jag tycker inte om att plocka undan halvfulla mjölkglas med sylt och grädde. Och det sjukaste med att lärarna tvingar oss att ha jour är att vissa av dom inte ens plockar undan själva! Seriöst, en lärare satte sej och började äta (hon var nästan ensam i matsalen) och sen sket hon i att plocka undan! Hela tallriken som var full med soppa, plättar, grädde och sallad stod kvar! Samtidigt som hon SÅG att vi (Jag och Frida) höll på och torka alla bord! Hur respektlös får man vara asså?

Iallfall, sen kom Manda hit och vi flummade lite...Och nu har jag precis ätit :)

Juste, tonade ju håret igår, eftersom att min toning var...okej den var hemsk (utväxt och blekt). Jag skulle fixa så att det blev min vanliga hårfärg, men nu vart den mycket mörkare. Men det blev bra ändå, här är den!

 





Dagens outfit:



Och Mickans "Alla-hjärtansdag-present" Choklaaaaad!




Kommentarer
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

Fin 'dagens outfit' :)

2010-02-12 @ 21:33:39
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

tack :) blev lite slappa kläder, men wattahell det är ju fredag ;)

2010-02-13 @ 18:33:52
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0