Prov imårrn :S

Jag har liksom utnämt mej själv korkad när det gäller matte, och därför förväntar jag mej också att jag får dåligt resultat (inte det att jag skiter i att plugga, men det känns liksom meningslöst). Och nu börjar det dessutom bli svårt :'S Känns inte alls bra med prov imårrn...Men vi får se, nu har jag iallafall pluggat och snart ska jag på träning och avreagera mej lite, hehe.

Idag var Ida sweetie på aaaningen dåligt humör, så jag jobbade i stort sätt hela dagen med att få henne glad, men varje gång jag lyckades kom Mickan och gjorde henne sur igen (älskar dej ändå! ♥).

Så alltså, helt plötsligt har jag börjat framstå som en oerhört positiv och glad person inför mina kompisar (???). Vänta lite, var det inte jag som typ hade en halv centimeter kort stubin alldeles nyss? Men nu verkar jag helt plötsligt jättesnäll...Nora har sagt att "jag verkar sjukt snäll hela tiden" två gånger (say what, liksom?). Men jag antar att mina kompisar tar fram bättre sidor hos mej :) Love you babies! ♥ (Juste, saknar dej i skolan Chattis! Hoppas du blir frisk snart)   





Hehe, och mitt mellis :P


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Matte är ju svårt :S

2010-02-24 @ 23:23:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

åh jag vet -.-

2010-02-25 @ 17:26:02
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: vanna

hej emma!!din blogg är så himla cool och fin som en blomma..den är rocken roll cool...rocken roll!!!!jag vill ha en son här fin blogg men jag är ju för liten....kan du fixa en son här fin blogg när jag är åtta år snälla..jag vill komma till dig på därekten men jag kan ju inte det...jag saknar dig jätte mycket..kram och puss vanna!!!

2010-02-27 @ 11:17:29
Postat av: emma/oldbabydoll

haha tack vanna sötis!

2010-02-27 @ 12:28:32
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0