Ready, set, GO!

Jag, Anna och Julia babies har bestämt oss för att börja jogga. På tisdagar och torsdagar. Jag vet inte vilka av er som läste min blogg i somras, men jag lovade något liknande då. Och det gick ju bra, hur många gånger joggadejag? En eller?
Men nu ska jag iallafall klara det, jag har ju två fångväktare som får tvinga ut mej ;) Mina stöttande föräldrar verkar inte tro att jag klarar det, men eftersom att jag har skrytit så mycke om hur bra kondition jag kommer att få kan jag ju inte lägga av.

Så mina läsare och kompisar får peppa mej lite så att jag klarar det, för jag måste verkligen träna upp konditionen. Plus att man får snygg rumpa och ben, vilket inte är helt fel ;)

Så det är bara Ready, set, GO!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0