Romme! (igen)

Jag lovade ju att skrivaom Romme, men jag är jättetrött så det blir bara ett kort inlägg.

Okej, först gick jag upp klockan halv 6 (man var ju aaaaningen död) Shit vilka påsar under ögonen asså -.-



På bussen var det bästa stämningen, alla sjöng och tog typ tusen bilder

Haha jag vet, det ser ut som att jag ska döda Julia :P




Kajsa, Anna och jag




När vi kom fram till Romme åkte vi några gånger och sen åt vi hamburgare. Hon som gav oss dom hade mosat ihop dom så det blev helt kladdigt...inte najs
 




Sen tog Anna och jag ankarliften upp till toppen. Asså där säger dom att det heter släplift (?) Alla vet väl att det heter ankarlift, annars skulle den inte se ut som ett ankare? Smarta -.- 





Mina blades och Annas...vanliga skidor. Jag tror att det var exakt samma som jag hade när jag var där för tre veckor sen. Ba så ni vet ;)


Jag som har sjuktmycke höjdskräck fick lite panik när jag kollade ner (då hade vi liksom inte ens hunnit halvvägs). Det blev inte bättre när jag upptäckte att att om liften skulle stanna skulle jag åka baklänges erför backen, eftersom att min blades är till för att kunna åka både fram och baklänges...


Högst upp på toppen...


På bussen hem blev det också några bilder, men tyvärr är dom så mörka att man inte ser något...aja, ni får nöja er med dom här bilderna ;)


Kommentarer
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

Kal med skidor. Haha, du lipar på varenda bild :p

2010-02-23 @ 17:20:15
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

Oj, jag skrev kal men menade såklart kul.. haha ;)

2010-02-23 @ 17:20:33
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha jag vet, men jag hade typ 20 andra där jag inte gjorde det, men på dom såg jag helt retarded ut :P

2010-02-23 @ 19:11:17
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0