Snöstorm och muffins

Idag när jag gick ut höll jag på att trilla ner i rabatten, shit vad det blåste! Värsta snöstormen! Sen hade jag motvind heeela vägen till skolan. Bra för mina ben som legat i vila hela vintern.

Vi ska ha nån sorts teater vecka 7, och alla klasser har en egen bokstav. Vi fick H, och vårat tema blir Harry Potter/Heroes. Om alla ska vara en hjälte vill jag vara Catwoman, tror att jag skulle bli skitsnygg i catsuit. Nej, jag vill nog hellre ha lite mer kläder på mej om vi ska stå framför hela skolan, vilket också innebär (ve och fasa) alla nior och åttor. Framförallt niorna. Framförallt vissa killar i nian...

Okej, nu tappade jag fokus lite, var var jag? Just det, hellre lite mer påklädd. Har inte Storm i X-men ganska normala kläder? Pax för henne isåfall. Ja har aldrig fattat varför tjej-hjältar alltid har så lite kläder på sej, man får ju liksom lättare skador (Jag vet att dom inte är verkliga, men OM dom var det vore det korkat) och filmen blir barnförbjuden. Så man tjänar väl inte så mycke på det? Hmmm...

Iallfall, när jag kom hem gjorde jag och mamma muffins som jag ska ta med till skolan imårrn. Okej, hon kanske gjorde mest. Men jag ällde faktiskt i en sak, och det räknas som att hjälpa till. Sådeså.

Dagens outfit:



Och här är muffinsarna!




Kommentarer
Postat av: Linno

Okej, men min epost funkar inte heller. Jag har typ instalerat fel elr nått. :( Men jag har addat din email på msn (din kommentar) fast det kanske inte funkar till MSN. Jag prövar iallafall och annars kanske du kan skicka din adress i en kommentar om jag (tillfälligt) gör att jag jag måste "granska" kommentaren innan den kommer ut på bloggen och så raderar jag den när jag addat din email. :P Det här kanske blev krångligt, men om du inte förstår kommentera på mig blogg :D

2010-02-03 @ 17:48:50
URL: http://linnearonnlund.blogg.se/
Postat av: ida

hahah vilken nia tänker du på? han som puffade på en vit sak i grottan? ;) <33333

2010-02-03 @ 19:20:08
Postat av: emma/oldbabydoll

ida: hehe inte bara...hehe...bara för att jag inte gillar mjölk ;) <3333



linno: haha, nejdå jag fattar, annars har jag en msn adress: [email protected] :) så adda den om du vill



Kram!

2010-02-03 @ 19:23:24
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: ida

hahahaha fyfan vilket bra kodord "mjölk" liksom tur att alla inte vet vem det e iaf ;)<3333

2010-02-04 @ 11:10:32
Postat av: emma/oldbabydoll

haha bara inte nån sprider de så att alla får veta...då blir de piiiinsamt för dej idis ;) <3333

2010-02-04 @ 16:48:10
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha bara inte nån sprider de så att alla får veta...då blir de piiiinsamt för dej idis ;) <3333

2010-02-04 @ 16:48:11
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Chattiis

mjölk, ost, mozarella, tomat ;-) <3333

2010-02-04 @ 18:17:19
URL: http://chatiiiis.blogg.se/haveyouheard
Postat av: emma/oldbabydoll

haha aa ;) <3333

2010-02-05 @ 16:04:49
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0