Ännu ett tidigt inlägg för morronpigga läsare

Men jag passar på att skriva nu innan jag åker till några kompisar till familjen. Jag bloggar nog lite mer när vi kommer hem ikväll också...

Maja fick ett Guitar Hero World Tour i julklapp och nu kör hon det jätteofta, kul för henne men dåligt för mej när jag vill kolla på tv...Sen så är det så sjukt irriterande att den där grejen som man drar upp och ner klickar varje gång man rör den, och oavsett hur högt ljud man har på själva låten man spelar hörs det där klickande ljudet -.- Jag funderar på att gömma gitarren någonstans när Maja inte är hemma så att jag kan få tillbaka tvn och How I Met Your Mother...

Just det, höll på att glömma, kolla också på Majas blogg!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hejsan igen (lämnade nyss en kommentar på ett annat inlägg),

hur gör man så snygg design som du har? Läser din blogg varendaste dag och blir alltid like avundjuk ;) hoppas du svarar :D

2010-01-06 @ 12:18:42
URL: http://musicophoto.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0