Efter 6 timmar i bilen hem från Kalmar har jag fått...

...ont i rumpan

...massor av saker att packa upp från resan

...prova att surfa trådlöst (ÄNTLIGEN! Vad är poängen med en laptop som sitter fast i väggen?)

Men nu är jag iallafall hemma. Och helt ärligt känns det skitskönt, trots att det var hur mysigt som helt hos mormor och morfar. Förhoppningsvis kan dom komma och hälsa på oss snart också...

Det som är jobbigt med att mormor, morfar och kusinerna långt bort är att det blir så sjukt långa bilresor, men det brukar ändå gå bra. Jag fördriver tiden med att smsa eller försöka ta bilder genom bilrutan, eller så kollar jag och Maja på film :) Här är iallafall några bilder jag tog på vägen:









Det har blivit lite mycke vinter-bilder nu, men man ska ju njuta så länge det varar ;)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0