???

Någon som följer Robinson? Eller iallafall den här veckans och förra veckans avsnitt. Helt ärligt, vad hände med Annika?! Hon har liksom åkt ut två veckor i rad nu och ändå behöver hon inte åka hem. Först får hon komma till ett nytt lag och nu får hon dessutom komma till en helt ny strand där hon bildar ett helt nytt lag och får hur mycke mat som helst...Så sjukt, jag kommer inte ihåg att det har hänt någon annan gång Robinson under något år (okej, där lät jag som värsta Robinson-fanatikern, vilket jag inte är...). Hon kommer bergis vinna allt ihopa -.-

P.s Jag vet inte varför jag skrev ett helt inlägg om en tjej i Robinson...Har helt enkelt skittråkigt


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0