FREDAG!!!

Yes, äntligen  fredag! Veckan har gått sjukt fort tycker jag, men skönt med helg iallafall :) 
Idag hade vi NO sista lektionen, och "The scary dude" var inte så läskig som han varit innan...men jag är på min vakt...Jag satt mest och ritade tillsa jag fattade att man skulle skriva ner det han sa, hehe, vaken man är på sista lektionen på en fredag liksom ;) Men här är iallafall en manga som jag och Chattis ritade:

Inte helt klar, vi ska fixa hår och sånt...


Och dagens outfit: Klänning och grå hoodie från JC


Mitt mellis: BROWNIES och mjölk :D


...och dagen blev inte sämre av att mina foton har kommit!


Kommentarer
Postat av: lisse xO

hah :)

2010-01-22 @ 19:58:52
URL: http://thatslisse.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej



Andreas har lärt mig hur jag ska göra för att kunna prata med dig hoppas att jag kommer ihåg nästa gång ska försöka

kram från farmor ochfarfar samt kattorna

2010-01-23 @ 13:53:49

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0