Helluuu sweeties!

Känns tråkigt att helgen snart är slut och att man måste pallra sej iväg till skolan i snön och kylan, just nu längtar jag verkligen tills sommarlovet...Det känns som att det bara blir kallare och kallare istället för tvärtom. Då blir isbjörnarna glada iallafall, alltid något. 

Idag ska jag bara ligga och lata mej (Rickard säger att jag alltid gör det, men that is sooo not true...ehm...), dricka te och rita...Jag känner mej verkligen hur charmig som helst här i sängen med skitigt hår och helt osminkad med pyjamas, men jag orkar inte resa mej just nu och klä på mej eller duscha. Jag skyller på att jag känner mej förkyld...

Nu har pappa precis kommit hem från vällingby, han slipade våra skridskor och köpte ett nytt skiss/akvarell-block till mej som jag måste inviga ;)

Skriver mer sen!  



Kommentarer
Postat av: Henrietta - foto och illustration.

Så kul att rita!, Kan du inte lägga upp det du tecknade? :)



KRAM

2010-02-01 @ 21:55:00
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha tyvärr blev det inget, fick plötsligt massor att göra här hemma. Men jag lovar, det kommer bilder sen!:)



kram!

2010-02-02 @ 14:04:33
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0