Hos Manda ♥

Efter lunch gick vi till Manda, och självklart halkade jag mitt på gatan på väg dit, precis när en bil och ca 4 personer kollade på -.-

När vi kom hem till Manda möttes vi av världens sötaste yorkshireterrier, Siri, som bor hos Manda några veckor medan hennes ägare åker iväg. Siri var verkligen hur söt som helst, när Manda skulle ge henne lite hundgodis var hon så ivrig att få det att innan Manda ens hade sagt "Sitt" eller "Skall" eller något satt hon och gjorde "vacker tass" så att hela hon skakade samtidigt som hon hade blicken helt fastnaglad på godiset.

Hur kan man inte bli helt galen i henne? Just då ville jag verkligen ha en liten vovve...Men jag vet inte om jag skulle klara alla promenader och hundbajs och allt annat jobb med en hund...
Men här är lite bilder på sötnosen iallfall;









Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0