IKEA

Det blev en lite sen uppdatering, har varit på IKEA med mamma och handlat massa grejor till mitt nya rum. Det tog hur lång tid som helst, jag hade liksom bestämt mej hur allt skulle vara, men när vi kom dit hittade jag massa annat...sen hittade vi andra grejer som kommer att bli S-K-I-T-S-N-Y-G-G-T (hoppas jag, vi har inte provat det än). Jag hade tänkt mej lite indiskt/kinesiskt med mycke färger och sånt, men nu blev det istället ganska modernt med svart och vitt...hehe, typ inget blev som jag hade tänkt men so what, det blir jättesnyggt. 






...och lite bilder från skolan


art by Mickan och Emma ;)


...och till sist en ego-bild på mej ;)



Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Emma! Gillade du mina kuddar så mycket att du ville ha likadana? Det ska bli spännande att få se hur ditt rum kommer att bli.Kram Mormor

2010-01-14 @ 15:21:56
Postat av: emma/oldbabydoll

Haha jaa, visste att jag kände igen dom :) ni får komma hit snart så att ni kan se det nya rummet.

Puss å kram!

2010-01-14 @ 19:46:48
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0