I'm back!

Idag är det fredag! Veckorna går verkligen hur fort som helst, men det är skönt med helg iallafall.
En snabbgenomgång av min dag:
Vi åkte skridskor på gympan, det gick faktiskt ganska bra, även om "köttbullen" gick sådär (ramlade två gånger på 30 sekunder...).
Sen på SOn höll vi på och diskuterade berggrunder, kände mej smart när jag faktiskt fattade vad vi snackade om!
Sen kom vi plötsligt in på rymden och läraren frågade om vi trodde att det fanns liv i rymden, förutom oss. Hallå, det är väl klart? Är vi heeeelt ensamma i hela universum eller? Det finns miljontals solsystem och ännu fler planeter, så jag VET att vi inte är ensamma. Och dom som säger något annat har drabbats av storhetsvansinne -.-

På NOn jobbar vi med ett gruppsarbete om Groddjur (eller alla olika grupper fick en egen djurgrupp, och eftersom att min åsikt tydligen inte räknades valde vi groddjur). Jag trodde att jag skulle vara sämst på att jobba av dom i vår grupp, men tydligen var jag den enda som gjorde något annat än att kolla på grod-porr, så nu är jag självutnämd Gruppledare.

Okej, hoppas att ni orkade läsa allt :)
Och just det; jag lägger in bilder och sånt om när jag var i Romme igår, så missa inte det...

Dagens outfit:



Kommentarer
Postat av: Chattiis

du skrev aldrig om skiddagen :o <33

2010-01-29 @ 16:42:55
URL: http://chatiiiis.blogg.se/haveyouheard
Postat av: emma/oldbabydoll

men de står ju där att ja lägger in de ikväll :P <33

2010-01-29 @ 18:10:12
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0