Jahapp, då var helgen snart slut igen...

...tycker inte ni också att helger är för korta? Liksom två dar hinner man ju inte göra nåntong på. Jag funderar på att skolstrejka, alltså inte gå till skolan förren helgerna blir minst 4 dagar...WHO'S WITH ME? Fast då går man ju bara i skolan 3 dagar...hm, får jobba lite på detaljerna. Men visst låter det bra?

Jag har precis kollat klart på Fantastic four rise og the silver surfer. Vad spännadne det var i slutet; skulle jorden förintas eller inte? Skulle Susan överleva eller dö? Spänningen var olidlig asså...Och sen när jorden INTE förintades blev jag helt chockad, vem hade kunnat ana det liksom?! Hehe...
Det är inte lika kul att kolla på filmer när man vet vad som ska hända redan från början, det är väl klart att jorden inte sprängs, det fattar ju vilken idiot som helst, gör en film där jorden faktiskt sprängs och huvudpersonerna dör istället, och sen i tvåan kan dom återuppstå igen och "Yey, I'm not dead, let's move to another planet and begin a new life!" DET hade varit annorlunda...



Kommentarer
Postat av: Henrietta

Ja, jag tycker också helgen är alldeles för kort ;).. Man kanske kunde ändra så att veckan hade typ 10 dagar istället för 7? Då kunde det vara skola dag 1-5 och helg dag 5-10 :).. hehe.



Schnygg bild ;)..<3



kram

2010-01-24 @ 15:32:20
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

jaa, fast då måste ju en månad bli längre, eller? hm...



tack, och kram :)

2010-01-24 @ 16:06:39
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0