När försvinner Melodifestivalen?

Jag såg just att Melodifestivalen ska köras i år igen. Vet faktiskt inte varför jag blev så förvånad, Meilodifestivalen har ju liksom funnits i alla tider känns det som...Det kanske var just därför jag blev lite förvånad, jag tycker liksom att det känns så sjukt uttjatat. Men ändå sitter man där i soffan varje år, antingen för att man vill höra alla låtar som ändå spelas hundra gånger på radio sen, eller för att skratta åt dom hemska kläderna som hör till schlager...

Men det har ju gått ganska kasst för Sverige i Eurovision dom två sista åren, först Hero (Tidningar runt om i världen skrev att Charlotte Perelli hade opererat sönder sej, hon som inte ens har gjort det...korsetten och den hårda sminkningen kanske var fel? :P). Sen vann ju La Voix med Marlena Ernman, och överallt på youtube såg man folk från andra länder som kommenterat hennes låt: "Jag tror att hon egentligen är en man", "Om hon inte är kvinna borde hon inte klä ut sej till det", "Man hör ju på hennes röst att hon inte är en kvinna"...haha inte så lyckat...


Kommentarer
Postat av: Victorian Dreams

2010-01-05 @ 21:28:59
URL: http://www.victoriandreams.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0