...och nu var lovet snart slut...

Är det bara jag som tycker att lovet har gått sjukt fort? Speciellt nu på slutet, då har tiden bara rusat iväg känns det som...Menmen, nu har man ju en ny härlig termin och skojiga prov att se pram emot...jippiiiii... -.- Men självklart blir det kul att träffa kompisarna och vi ska få en ny lärare också (vilket kanske inte är så bra för min del eftersom att läraren som byts ut sa att jag hade "god potential" i NO) :) Och allt blir ju bara lättare om man startar den nya terminen med positiv inställning, right? Så nu ska jag ta vara på den sista lov-tiden, sen börjar skolan och då kan man ju lika gärna göra det bästa av det?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0