Snöstorm eller icke snöstorm, det är frågan

Usch, precis när man tror att all snö ska smälta bort så börjar det snöa som attans igen -.- Men jag borde inte klaga, var skitsur förra året när det knappt kom någon snö alls...men gräset är ju alltid grönare på andra sidan ;)

Någon mer än jag som är orolig för snöstormen? Asså inte att jag tycker att det är läskigt eller nåt, men den kommer verkligen ivägen för Romme-resan! Det kan ju inte bli storm på just den dagen jag längtat efter i typ...flera månader, snacka om ironiskt -.- Men oavsett hur mycket det blåser och snöar, jag ska till Romme och ha skitkul, om jag så måste gå till dit och klättra upp för backarna, sådeså.

Idag i skolan blev det fiskburgare (vem kläckte den idén? De finns ju redan vanliga hamburgare liksom), för er som vill veta ;) På NO:n ska vi göra ett arbete om en djurgrupp, och jag, Sebbe och Simon fick groddjur. Dom blev glada men eftersom att jag mest ska rita är det ju inte så kul. Och jag tror tyvärr inte att dom uppskattar mina skämtteckningar -.- Men aja, nu ska jag...jag vet inte riktigt, typ läsa mina sötisars bloggar :)

Dagens outfit:



Kommentarer
Postat av: Henrietta

Ja, så sjukt jobbigt med snö. Och MER snö. Hmpf -.-

Vi skulle åka pulka idag i skolan, och det tog ju liksom stopp? Hm, helt värdelöst..



Kram :)

2010-01-28 @ 17:47:35
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

det borde väl bli vår nu liksom? -.- men det e bara att njuta innan växthuseffekten tar över :P



kram

2010-01-28 @ 20:17:39
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0